All in the name of...

Hej!

Jag heter Glenn och är en go gubbe från Göööööötet som söker några vänner att tjöta med. Jag gillar IFK Göteborg, och speciellt Glenn Strömberg och Glenn Hysén, de är goa gubbar de. Tycker mycket om musik och lyssnar gärna på Glenn Miller och Black Sabbath och Deep Purple, men bara de låtar där Glenn Hughes spelar i. Lyssnar även en del på han, Glenn Danzig...de är gött det.

Ser på film gör jag gärna, gillar den där hundfilmen där de är prickiga med hon, Glenn Close. Sen har jag sån jävla go humor också och tycker att dom där Killinggänget är roliga att se på, särskilt han Glenn Killing....


Nä, nu ska jag ut med promenad med min tax Glenn runt Masthugget.

Ha det gött kamrater!


Kommentarer

Free speech for the dumb:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0