Keep your eye on the money

Här tänkte jag återigen tjata med en topplista, "Vad jag skulle göra om jag vann en miljon kronor 5 i Topp"

01.
Betala någon för att denne ska ta hand om katten som är ett helvetes drygarsle - 40 00:-

02. Betala Danny så att han är upptagen med uppträdande på lokalpuben i Hagfors under ett år så vi slipper se honom i TV på ett år eller så - 500:-

03. För att slippa få barn ska jag köpa hem en livsförbrukning p-piller och trycka i mig för att bli steril och dessutom få lite småsöta bröst på köpet - 20 000:-

04. För att kunna skaffa lite nya bekantskaper tänkte jag sponsra Jukka och Sastamoinen nere i parken genom att förse dem alkohol att förtära på bänken under sin resterande livstid, så är jag garanterad att de alltid sitter där och är till hands då jag vill prata ut. - 700 000 :-

05. Eftersom jag kommer att sakna kattfan så mycket måste jag kompensera förlusten med drygt ettusen katter - 240 00: -

...och där har man då lyckats spendera en miljon kronor

Not: Beräkningarna är noga utförda och är nästintill exakta


Kommentarer
Anonym

Du är sjuk!

2008-04-11 @ 17:56:15
URL: http://larssonskan.blogg.se

Free speech for the dumb:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0